Налазите се | Аутори - Александра Слађана Милошевић
Александра Слађана Милошевић
Слађана Милошевић
Из Википедије, слободне енциклопедије

Пуно име Александра Слађана Милошевић 
Датум рођења: 1956. 
Место рођења: Београд (ФНРЈ) 
 
Александра Слађана Милошевић (Београд, 1956) је српска музичарка, виолинисткиња, гитаристкиња, композиторка која се сматра иконом новог таласа осамдесетих у Југославији.
 
Биографија
Слађана је показивала интересовање за музику још у детињству. У својој петој години је примљена у музичку школу на одсек клавира. Свој допринос модерној музици дала је већ у својој дванаестој години живота свирајући и певајући у групама као што је Небеска коњица, Епитаф8, Џентлмени.
 
Свој први соло наступ је имала на фестивалу "Студентско љето" у Маглају, 1974. године, где је освојила "Гранд Приx".
 
Године 1977, испливала је на површину југословенске поп-рок сцене, са песмом "Ау, Ау" и исте године имала свој први већи наступ на концерту код Хајдучке чесме, где је наступала пре Бијелог Дугмета. Слађана је почела рушити табуе, кад је издала песму под називом "Секси дама", која је била забрањена за емитовање на бројним радијским и телевизијским програмима.
 
Године 1979, створила је нов покрет у југословенској музици познатијим под називом " New wave ", захваљујући песми "Амстердам". 1981. године наступила на избору за југословенског представника на Песми Евровизије у Београду и освојила осмо место са композицијом "Рецепт за љубав".
 
1983. године одлази у Немачку, где оснива групу " Neutral Design ", са којом је издала албум, веома успешан у Немачкој и Шведској. 1984. године се рађа песма под називом "Принцеза", дует са Дадо Топићем, која је преведена и на енглески језик ("Старлигхт"). 1989. године одлази у Сједињене Државе, где је неко време свирала са групом " Baby Sister " али такође радила и друге послове. Једно време је била брокер на берзи, а радила је и у маркетиншким агенцијама. 1995. године враћа се у Београд и последњих година живи на релацији Београд — Лос Анђелес.
 
Књиге
Године 2001, заједно са др Јасмином Малешевић, Слађана Милошевић издаје књигу под називом "Адаме не љути се", која је представљена у "Аероклубу" поред истакнутих личности књижевности и критичара као што су, проф. др Ратко Божовић, Веља Павловић и Душица Милановић. Књигу је издао, "Драслар партнер", а Слађана и Јасмина пишу нову књигу - "Пастирице", и то, како каже, из навике. 
 
Дискографија:
1976. Микадо
1977. Ау, ау
1978. Бабy
1978. Сеxy ладy
1979. Амстердам
1981. Рецепт за љубав
1983. Неутрал десигн
1984. Самсара
1984. Принцеза
1985. Фантастично путовање МЕСАМ
1988. Алеxандра Сладјана Милосевиц & Дарко Краљиц
1998. Хармонy
2000. Анимал тестед
2002. Метаморфоза цомпилатион, вол.1, 2 и 3
2008. Фантастично путовање ЦД + ДВД

 
 
Aleksandra Slađana Milošević
 
Biografija
 
 
 
   Aleksandra Slađana Milošević je rođena u Beogradu, u zemlji koja se tada zvala Jugoslavija.
      Već u petoj godini, kao izuzetno darovita, primljena je u muzičku školu na odsek klavira. Nekoliko godina kasnije, školovanje je nastavila na odseku violine, a u dvanaestoj godini započela karijeru kao lead vokal i bas gitarista u rock and roll bendu.
      Violinu, svoj glavni instrument, nikada nije u potpunosti napustila. Sa 15 godina, kao violinista i vokal, snima prvu ploču sa grupom “Ganeša” čija je inspiracija bila, tada u svetu veoma moderna, indijska muzika.
      Slađanina interesovanja se proširuju i na druge oblike umetničkog izražavanja. Glumila je, svirala i pevala u neformalnim, eksperimentalnim pozorištima i kino-klubovima. Bila je član vrlo radikalne grupe Ex-Art, pozorišta Doma Omladine Beograda. Trupa je tokom 1973/74. godine, izvodila predstavu Ljubiše Jocića “Doživljeno kao...” koja je počinjala tačno u ponoć. Ova mešavina eksperimentalnog i teatra happening-a, sa prvim body paint-om koji je po glumcima slikao tada još anonimni slikar Cile Marinković, uključivala je i aktivno učešće publike. Dok je u predstavi glumila i svirala violinu, njeno telo je Cile najčešće oslikavao zmijom koja se pela preko ramena i prelazila preko lica.
      1974. godine sa kolegama iz srednje muzičke škole “Stanković” , pristupa grupi “Mikan i rođaci” . Njihova pesma “Milorad” postaje hit radija “Beograd 202” , što ih lansira u
legendarnu emisiju “Maksimetar” .
      Karijeru nastavlja kao violinista Malog Orkestra Radio Televizije Beograd, gde je učestvovala u snimanju većeg broja ploča različitih žanrova. Sputana radom u orkestru, odlučuje da se posveti solističkoj karijeri. Odlazi na turneje u SSSR, gde kao violinista i lead vokal grupe “Ansambl Saše Subote”, nastupa na više stotina koncerata, snima LP ploču, singl i veći broj televizijskih emisija. Pomenuti album, izdat za sovjetsku diskografsku kuću “Melodija”1976. godine, prodat je u prvom tiražu od milion primeraka.
     U čast rođendana tadašnjeg Predsednika Leonida Brežnjeva, Slađana na ruskoj televiziji, interpretira pesmu “Mne nravitsa” Marine Cvetajeve.
     Uprkos brojnim pokušajima da u Jugoslaviji izda samostalnu ploču, Slađana i dalje ne nailazi na razumevanje diskografa,
urednika i medija. Prve snimke predaje PGP RTB-u (danas PGP RTS) još 1974. godine ali se urednici ove kuće “izvlače” pričom kako nemaju novca za izdavanje njenog solo albuma. Zato odlučuje da preuzme kontrolu nad sopstvenom karijerom i sama finansira izdavanje singla u čiji je kvalitet verovala.
     U PGP RTB dolazi sa ugovorom i ponudom koju nisu mogli da odbiju - naime, umetnica im nudi da sama otkupi ceo prvi tiraž. U leto 1977. godine konačno izlazi singl “Au, Au / Upali svetlo” i postaje najslušaniji na svim radio i TV stanicama ex - Jugoslavije. PGP doštampava tiraž koji samo u prvih par meseci, dostiže 87 000 prodatih primeraka – Zvezda je rođena.
     Svojim muzičko - tekstualnim sadržajem i scenskom
prezentacijom, Slađana izaziva kontroverzne reakcije javnosti. Neočekivan uspeh zbunjuje protivnike i ona ubrzo postaje sinonim slobodnog ličnog, i umetničkog izraza.
     Pored nekoliko ondašnjih aktuelnih grupa, prihvatljivih muzičkih i ideoloških usmerenja, jugoslovenska scena i Balkan, dobijaju prvu avangardnu pop - rock zvezdu. Aleksandra Slađana Milošević postaje prva dama, ona koja prva razbija zabrane i probija cenzurisani medijski prostor i koja hrabrim istupima u javnosti obara tabue i odbacuje propisano ponašanje. Politički vrh je proglašava simbolom prozapadnjačke - “džins” kulture i decenijama je kontinuirano cenzuriše.
    Nenaviknut na provokativnost kojom je remetila ustaljeni tok stvari i pretila malograđanskom moralu, deo javnosti Slađanu osporava i odbacuje, dok je publika prihvata sa nezapamćenim interesovanjem. Desetine hiljada ljudi posećuje njene koncerte koji postaju svojevrsni događaji, na sceni i van nje.   
     Doček publike prilikom Slađaninih dolazaka u gradove stare Jugoslavije, ličio je na one koje su priređivane prvim zapadnim
rock and roll zvezdama u svetu. Zbog nereda izazvanih oduševljenjem, mir na njenim koncertima održavaju jake policijske snage, kordoni i konjičke jedinice. Tokom godina, Slađana više puta obilazi sva mesta stare Jugoslavije, gostujući i u okolnim zemljama, uvek praćena jednakim interesovanjem publike. Veliki kreativni potencijal, upornost i doslednost pobeđuju i ona otvara put novim generacijama i onima kojima je nedostajala hrabrost za slične poduhvate. A. Slađana Milošević započinje prvi talas originalnog autorskog stvaranja u savremenoj, popularnoj kulturi kod nas. Muzičari i umetnici drugih usmerenja se vremenom usuđuju da krenu za njom. Tako se 80-tih godina 20. veka, jedino u Jugoslaviji, iz bloka istočnih prokomunističkih evropskih zemalja, začinje bogata muzička scena.
      1978. godine, Slađana Milošević, izdaje najprodavaniji singl od samog nastanka dikografske kuće PGP- RTB, pod nazivom “Simpatija”.
     Nižu se brojni uspesi, od kojih svaka kompozicija dostiže prvo mesto na top listama: “Sexy dama” 1978. godine (pesma je bila zabranjena zbog pominjanja reči “seks”), zatim LP “Gorim od želje da ubijem noć” sa hit kompozicijama “Amsterdam”, “Moj brat po pesmi” i “Očigledno nije mi svejedno”.
     Oko Slađane Milošević se dizala velika medijska prašina i ona ubrzo postaje tema teoretsko-marksističkih monologa u pisanoj formi. U broju posvećenom velikom komunističkom prazniku, Danu mladosti i Titovom rođendanu, po prvi put se umesto Predsednika, na naslovnoj strani nekog časopisa, našao neko drugi. Za razliku od naslovnih strana svih novina u zemlji, sa kojih je Tito lično čestitao Dan mladosti, 27. 05. 1978. godine časopis “Duga”, umesto Titove, objavljuje Slađaninu sliku, provocirajući i skandalizujući javnost.  
   Njena popularnost prelazi granice ondašnje Jugoslavije, te u decembru 1978. godine snima jednočasovni Novogodišnji šou za Mađarsku Nacionalnu Televiziju. Iste godine, u Frankfurtu potpisuje menadžerski ugovor. Saradnja počinje emitovanjem Sexy dame i intervjom na čuvenom ponoćnom programu Radio Luksemburga.  
     Singl “Recept za ljubav”, izvodi na takmičenju za Pesmu Evrovizije l981. godine, kao predstavnik Srbije. Kompozicija postaje mega hit koji izdržava tridesetogodišnji sud vremena.
     Aleksandrin tadašnji recept za mlade devojke je: kosa natapirana, želatinirana i plava (blue), a styling je pankersko - metalsko, tumačenje ženstvenosti. Crossover između senzualnog i brutalnog ostaje Slađanin zaštitni znak. Uske haljine, visoke štikle, rukavice bez prstiju uz tamni karmin, lak, kožu i nitne čini specifičnu i neponovljivu kombinaciju i uzor mnogim devojčicama koje su, kao što je to bila Slađana, želele da budu i talentovane studentkinje, i zgodne žene u trikoima.
    Osim turneje namenjene dijaspori, gde sa drugim jugoslovenskim zvezdama obilazi 60 gradova Nemačke, odlazi i
na turneju po USA i Kanadi.
    Po povratku u Jugoslaviju, 1981. godine, izriče joj se zabrana gostovanja u inostranstvu zbog “nepodobnog” ponašanja na pomenutoj turneji. Kroz saslušanja, jugoslovenska Državna Bezbednost, počinje da vodi računa o “ispravnom” ponašanju A. Slađane Milošević.  
     1983. godine odlazi u München, gde osniva grupu “Neutral Design”. U minhenskom “Westend Studiju”, snima istoimeni album koji koproducira sa čuvenim producentom Uli Rudolph-om (producent Donna-e Summer). Sastav grupe čine muzičari svetskog glasa, saradnici poznatih grupa (“Santana”, “Nina Hagen”, “Splif”). Album se emituje i prodaje u Jugoslaviji, Zapadnoj Nemačkoj i Švedskoj.
     Za zahtevnu i neobičnu kompoziciju “Samsara”, izvedenu na festivalu “Dani Jugoslovenske zabavne muzike Opatija 1984.” Slađana dobija Nagradu za interpretaciju i Nagradu stručnog žirija. Nastupa obučena u “popodnevnu” krinolinu, a svoje metamorfotske promene ovako objašnjava: “Trudim se da svoj izgled sama osmislim i da ne zavisim od toga šta će nečija izvitoprena estetika sledećeg jutra proglasiti za lepo”.
     1984. izdat je hit singl “Miki, Miki / Das Licht von Kairo”, sa albuma “Neutral Design” koji automatski postaje broj jedan na svim top listama. Sredinom osamdesetih, Slađana Milošević odlazi u London, gde sa engleskom muzičkom elitom, radi na različitim projektima. Počinje saradnju sa Russell Bell-om (“Garry Newman Band”), Alan Darby-em (ex “Cockney Rebel”, poznat po filmu “Local Hero” sa Marc Knopfler-om) i Peter Godwin-om (kompozitorom David Bowie-a). Snima muziku za reklamne spotove BBC-a i sarađuje na komponovanju i aranžiranju materijala za LP Alan Darby-a.
     Odmah potom, dolazi veliki uspeh, maxi singl “Princeza” - duet sa Dadom Topićem, izveden na takmičenju za Pesmu Evrovizije 1984. u Skoplju, Makedonija, gde je Slađana još jednom predstavljala Srbiju. 1984. godine u Parizu, sa Alanom Darby-em učestvuje u projektu U.S.E. (United States of Europe - Ujedinjene Države Evrope) koji se snima u pariskom studiju Stevie Wonder-a, u generalnoj produkciji Midge Ure-a (“Ultravox”), gde je saradnik na vokalnoj produkciji.
     Tokom 1984. godine, za TV Sarajevo snima šou “Devojčica u svetu čipova” koji postiže zapažen uspeh u zemlji i inostranstvu: 1985. godine osvaja - Plaketu “Rose of Montreux”, na takmičenju televizijskih ostvarenja u Švajcarskoj i Grand Prix na takmičenju jugoslovenskih televizijskih ostvarenja u Strugi.      
     1986. godine, aktivno je podržala organizaciju YU Live AID-a i izvođač je zajedničkog singla “Za milion godina”, snimljenog u tu svrhu.
     Sledeća hit kompozicija je “Fantastično putovanje”, izvedena na “Mesam festivalu ’86”, Beograd.
     Iste godine, snima polučasovni šou za italijansku televizijsku stanicu “RAI II”.
     Osavremenjena obrada starog hita “Prvi sneg” 1988. godine, nalazi se na projektu autora kompozicije “Dr Spira Ltd”, gde je Slađana interpretator i autor aranžmana.
    1988. godine izlazi LP “Aleksandra Slađana Milošević i Darko Kraljić”, ploča džez balada, izlet iz dotadašnjeg muzičkog stila koja postaje instant-klasik. Na “Mesam festivalu ’87”, Beograd, pobeđuje sa kompozicijom “Bez nade”, sa ovog albuma. U njenoj diskografiji nalaze se i snimci filmske i TV muzike: “Lude godine” i “Nacionalna klasa”, muzika za dokumentarne filmove i TV serije (“Dome, slatki dome”), premijerni snimci sportskih himni za klubove “Crvena Zvezda” i “Partizan”.
     Prema tradicionalnom izboru čitatelja “Bazara”, uz Desanku Maksimović i Slobodana Miloševića, proglašena je za ličnost 1988. godine. Iste godine, Aleksandra Slađana Milošević, dobija poziv za gostovanje na “Invitational Contest of International Friendly Cities Singers Meeting in Beijing” (Takmičenje pevača internacionalnih prijateljskih gradova sa susretom u Pekingu) u Kini. Dvodelno takmičenje je u prvom delu uključivalo obavezno izvođenje tradicionalne kineske pesme. Zahvaljujući trudu Atašea za Kulturu Ambasade Kine u Beogradu koji ju je nekoliko meseci pripremao, Slađana je bila jedina strana zvezda koja je pesmu otpevale do kraja, pobrala simpatije publike i osvojila “Srebrni Kup”.
     Drugi deo takmičenja, bio je slobodan, uz izvođenje umetnikove originalne muzike. U sveukupnom takmičenju, Slađana je osvojila “Specijalnu Počasnu Nagradu”. Posle izvanrednog prijema kod kineske publike, kojoj je njen nastup bio jedan od prvih susreta sa zapadnom muzikom, pozvana je da nastupa na mnogim koncertnim scenama i televizijskim šou programima. Njene muzičke numere, postale su nezaobilazni deo svakodnevnog programa Kineske Nacionalne Televizije. Uspeh prve turneje, rezultirao je pozivom za sledeće gostovanje u Kini, 1989. godine, kada je izvela veći broj koncerata i TV programa.
     Između ostalih prostora, Aleksandra Slađana Milošević je više puta nastupala u čuvenom Pierre Cardinov-om Maxim-u, na Tjenanmen Skveru u Pekingu.   Kineska diskografska kuća “Hundred Flowers Records” izdala je kompilaciju njenih hitova, za svoje tržište 1989. godine.
     Po povratku u Evropu, A. Slađana Milošević je iste godine bila domaćin TV serijala pod nazivom “Kulturni most između Pekinga i Beograda”, u produkciji nacionalnih televizija, TV Beograd i TV Peking. U daljem radu, nastavila je da doprinosi jačanju kulturnih veza između Kine i Jugoslavije.
     Karjem 80-tih godina, pridružuje se projektu “7 Veličanstvenih” mladih kompozitora Beogradske Muzičke Akademije, sa kojima snima par, kasnije nagrađivanih dela eksperimentalne ozbiljne muzike.
     Na poziv doajena svetskog modernog teatra, Mire Trailović, 1989. godine učestvuje u otvaranju Bitef Teatra, gde izvodi i prvo muzičko-scensko delo na repertoaru, “Obredni san”, kompozitora Vuka Kulenovića, uz akustične skulpture Vlade Labata.
     Posle jednog od gostovanja u Kini, Aleksandra putuje iz Pekinga za Ameriku. Našavši se u Los Angeles-u, USA, centru muzičke industrije sveta, Slađana se prikljucuje bendu “Baby Sister”, headline-rima losanđeleske klupske scene na Sunset Strip-u.
     Prilikom još jednog odlaska u Evropu, na losanđeleskom aerodromu je potpisivala autograme grupi turista na putu na hodočasce u Međugorje. Fascinirani događajem, u avionu joj prilaze vlasnik i agent američke komapnije “Artists at Work”, nudeći joj ugovor i saradnju u USA. Uskoro potpisuje ugovor sa menadžerom Richard Papasian-om, začetnikom američkog hard rock-a (“Steppenwolf”, “Journey”, “Montrose”) i njegovom produkcijsko-menadžerskom kompanijom.  
     Prva demo snimanja za ovu kompaniju, započinje u Londonu, posle kratke turneje po Jugoslaviji i gostovanja u Švajcarskoj.
     1989. godine, na samom početku rada 3K (Trećeg kanala) Radio Televizije Beograd, bila je autor i domaćin šou programa rok muzike, pod nazivom “Toksični valcer“. 1990. godine, nastavila je da radi na albumu sa američkim produkcijskim timom, u Los Angeles-u. U timu su bili poznati svetski muzičari: kompozitor “Guns 'n' Roses” - West Arkeen, Lary Wilkens (grupa “Little Feat”), Jeff Buckley, Derek Davies grupa “Babylon A.D.”, autor naslovne numere za film “Robocop 3”), John Buxter sa kojim je sarađivala na muzici za kanadsku CD-Rom produkcijsku kompaniju.
     U međuvremenu, vredno je usavršavala reproduktivni talenat sviranja gitare, studirajući sa holivuskim instruktorima MIT-a - Muzičkog Instituta Tehnologije - koji je tada pohađala, kao sto su: Scott Henderson (Chick Corea, Joe Zawinul, “Tribal Tech”), Bruce Bouillet (“Racer X”), Scott Van Zen (kompozitor grupe “KISS”), James Hagadone i drugi. U ovom periodu, pojavljuje se na američkoj koncertnoj sceni i TV programima.
     U Los Angeles-u je bila prvi osnivač “Koalicije za mir i pravdu u Jugoslaviji” koja je američkim medijima pružala sveže i sažete inoformacije o zbivanjima u Jugoslaviji i organizovala dobrotvorne aktivnosti.
     Pored rada na muzičkoj karijeri, upisuje se na biznis školu , specijalizira u oblasti investicija i postaje stock-broker. Na ovoj poziciji, radila je u filmskoj industriji (“Renegade Film Productions”) na filmu Frank Capra-e “Fidel’s Papers” za koji je muziku pisao Peter Gabriel;zatim u oblasti digitalnih komunikacija i informacionim superhighway-em (“Digital Communications Inc.”); interaktivnoj multimedijskoj industriji (“Global Interactive Ltd”.); i na projektima razvoja novih kompjuterskih tehnologija.
     Stupanjem u kontakt sa “International Trust Peace Fund-om” Tanje Delić, omogućen je nastavak njene muzičke karijere, posle čega, 1995. godine, dolazi u Jugoslaviju.
     Snima pet novih pesama, između kojih je “Times are Changing” (Vremena se menjaju) nastale u saradnji sa američkim autorom Derek Davis-om (“Babylon A.D.”).
1995.godine, napisla je scenario i režirala video spot za ovu kompoziciju.
      Sledeće 1996. godine snima kompoziciju “Jednom će neko morati sve da oprosti”, duet sa svojim bratom Goranom Miloševićem (originalni pevač Generacije 5) koja je izdata na Goranovom albumu “Da li misliš još na mene” 1997. godine.
     1997. godine, počela je sa radom na novom albumu. U tom periodu, dva puta je posetila Kinu, gde je u Pekingu snimila video klip za naslovnu numeru “Harmony” sa isotimenog kompilacijskog albuma. U proleće 1998. godine, album je promovisan u ambijentu veštačke Rajske bašte koju je Slađana posebno dizajnirala u tu svrhu. Promociji albuma, u rajskom ZOO vrtu kojim su se kretale zmije, majmuni, tarantule, papagaji i žuborli potočići, uživalo je na stotine uvaženih zvanica.
     Za vreme tragičnog bombardovanja Srbije od strane NATO-a, koje je počelo u proleće 1999. godine i trajalo 78 dana, Slađana je uputila emotivni poziv na prestanak nasilja, snimivši kompoziciju i video spot “Dosta suza” sa bratom Goranom, koja je zajednički autorski rad.
    Finski umetnik Janne Hurme snimio je ovu kompoziciju za finsko tržiste gde je postigla zapažen uspeh.
     1999. godine, A. Slađana se priključila “Programu za kulturni preporod Srbije”, kada je počela i rad na konceptu Reforme muzičke industrije. Od tada aktivno učestvuje na simpozijumima, javnim raspravama, tribinama, seminarima i medijskim programima.
     Prvi video klip sa albuma pod nazivom “Animal Tested”, tada još u pripremi, Slađana je, po sopstvenom scenariju, režirala u decembru 1999. Izbor je bila kompozicija “Legalize Freedom” (Legalizujte slobodu). Kompozicija i video su bili gotovo istovremeno zabranjeni na svim TV stanicama u Jugoslaviji, uključujuci i TV Studio B, koji je spot sa A. S. Milošević, koproducirao. Time se nastavila stara praksa blokade i represije medija i Slađana sve češće biva uklonjana iz javnosti. U završnim rečima kompozicije “Legalize Freedom” i večnoj potrazi za slobodom, Slađana kaže: “Sloboda znači biti slobodan da odlučiš šta sloboda za tebe znači”.    
     13. januara 2000. godine, na dan proslave Srpske Nove Godine, u organizaciji omladinske organizacije “Otpor” na glavnom beogradskom Trgu Republike, Slađana je dodelila nagradu “Najotpornijem novinaru”, tada političkom zatvoreniku.
     Za vreme protesta protiv autoritarnog režima Slobodana Miloševića, u periodu od više godina, uzela je aktivnu ulogu. Iste godine, nastupila je na beogradskom Trgu Republike pred oko 100 000 demonstranata, pristalica opozicije. Time se još jednom pridružila želji naroda Srbije za promenom i borbi za oslobođenje od represivne vlasti. Učestvovala je u političkoj kampanji “Vreme je“, dajući tako svoj doprinos demokratskim promenama u Srbiji.
     Posle govora na press konferenciji u beogradskom Medija Centru, jula 2000. godine, koju je predvodio jedan od lidera G17+, Mlađan Dinkić, uhapšena je u svom beogradskom stanu. Posle ispitivanja, bez objašnjenja i bez zvanične optužbe, bila je oslobođena. Radio/TV program “Glas Amerike”, izvestio je gledaoce u svetu o ovom događaju.
   Godine 2000. Slađanin album “Animal Tested” je završen i izdat u Velikoj Britaniji, za diskografsku kuću “Wastelands Unlimited”. Aleksandra Slađana Milošević je komentarisala:
     “Ovaj album je izazov gluposti i nazadnjaštvu, i glas protiv sveopšte manipulacije” .
     Drugi video klip, posle zabranjenog “Legalize Freedom”,
snimljen je za kompoziciju “My Cross is Bleeding”, u leto 2000. godine i takođe je autorski rad A.S. Milošević.
     U oktobru 2000. A.Slađana M. je bila panelista na Simpozijumu “Kulturna politika i razvoj Srbije”, u beogradskom Centru Sava i tom prilikom po prvi put, predstavila plan “Reforme i restrukturisanja muzičke industrije Jugoslavije”. Time je označen njen nezavisni aktivizam i ulazak u društveno-politički život Srbije.
     5. oktobra 2000. godine, Aleksandra Slađana Milošević, se sa balkona Gradske Skupštine Beograda, obratila skupu od oko 1 000 000 ljudi. Dok se odvijala finalna faza silaska dotadašnjeg Predsednika Slobodana Miloševića sa vlasti, uz nekoliko svojih kolega, glumaca i političara, tokom cele noći, održavala je pažnju okupljenih pristalica, dok se nije izvršila bezbedna predaja vlasti. Ove istorijske noći, Slobodan Milošević i njegovi najbliži saradnici su posle skoro deceniju i po vladavine, predali vlast opoziciji.
     Odmah potom, iste 2000. godine, Slađana je režirala video klip “Ko će reći ljudima (istinu o nama)”, treći singl sa albuma “Animal Tested”.
     2000. godine, postala je stalni predavač u Trening radionici za PR odnose sa medijima, Agencije Pragma u Beogradu, Srbija. A. S. Milošević, vec sedam godina podučava polaznike iz oblasti
strategija i tehnika Ličnog PR-a.
     Zahvaljujući njenim konceptima i naporima za donešenje novih rešenja u organizaciji muzičke industrije, Ministarstvo Kulture RS ju je marta 2001. godine, imenovalo za Koordinatora Reforme Muzičke industrije. Na toj volonterskoj funkciji, ostvarila je više značajnih projekata i poduzela konkretne korake u poboljšanju funkcionisanja muzičke i kulturne industrije u Srbiji. Bila je autor više zakonskih predloga i inicijativa od kojih je, u prilagodjenoj formi, u novi Ustav Srbije 2006. godine, ušao Zakon o Konfliktu interesa koji je u okviru Reforme predložila 2000. godine.
     Bila je inicijator osnivanja prve Asocijacije diskografa Jugoslavije “OFPYU”, inicijator osnivanja Komisije za borbu protiv piraterije, Predsednik Koordinativnog tela za osnivanje Muzičke Unije Srbije pri Ministarstvu kulture RS i Predsednik Koordinativnog tela za reformisanje SEMUS-a.
   2001. godine A.S. Milošević potpisuje višegodišnji endorsment ugovor sa Yamaha International Corporation i otpočinje saradnju sa evropskim predstavništvom ove kompanije. Između ostalog, u Beogradu 2002. godine, učestvuje na “Yamaha Festivalu”.
     Radio „202 RTS” je sa Slađanom i Yamaha Korporacijom, koproducirao osam epizoda jenočasovnog nedeljnog šoua “Testirano na životinjama” koji je Slađana pisala i vodila.
    2001. godine izdato je njeno prvo veće literarno ostvarenje, knjiga “Adame ne ljuti se”koautorski rad sa Dr. Jasminom Malešević, u izdanju kuće Draslar Partner. U ulozi autora scenarija i režisera, A.S. Milošević je postavila eksterijerni teatarski performans, u beogradskoj Knez Mihajlovoj ulici. Na sceni je, uz čitanje segmenata iz knjige, srednjevekovnu muziku i ples, simbolično prikazan deo sadržaja - čin spaljivanja žena propovednica, lažno optuženih za jeres.
     Jedan od kritičkih osvrta na knjigu, dao je čuveni svetski pisac Paulo Koeljo koji je sa A. S. Milošević uspostavio
prijateljstvo prilikom posete Beogradu:
     “Kada sam upoznao Aleksandru 1998. godine, bio sam zadivljen odvažnošću i originalnošću njenog ličnog izraza. Razgovarajući sa njom, ubrzo sam primetio njenu oštroumnost i duhovnu snagu. Tokom godina, održali smo kontakt. Shvatio sam da Aleksandra nije samo mnogostruko obdarena i eklektična osoba, vec i individua bogatih potencijala. Ona ima nešto čemu sam se oduvek divio kod ljudi: srce da sanja i hrabrost da snove pretvori u stvarnost. Nadam se da će ova knjiga biti samo početak dugotrajne i uspešne spisateljske karijere”.
     Godine 2002. diskografska kuća PGP RTS izdala je boks-set, trostruku kompilaciju Slađaninih hitova pod nazivom “Metamorfoza” Vol I, II i III, obeležavajući 25 godina njenog rada. Jednočasovni live-šou pod istomimenim nazivom, snimljen je i emitovan na programu nacionalne Radio Televizije Srbije.
     U novembru iste godine, PGP RTS je potpisala ugovor o distribuciji njenog britanskog izadanja “Animal Tested” za srpsko tržište.
     A.Slađana Milošević je 2002. godine za RTS, napisala scenario i režirala dokumentarni serijal od pet epizoda, pod nazivom “Muzička Industrija Amerike”, snimljen u Los Angelesu, USA kojim je dodatno izazvala interes medija i šire javnosti za ovu tematiku. Primarni cilj je bio da informiše generalnu, kao i profesionalnu javnost o kompleksnim pitanjima globalne i lokalne muzičke umetnosti i industrije. Pet epizoda serijala, prikazano je u leto 2003. godine na programu RTS-a. U 30-minutnoj formi, svaka epizoda je pokrila najznačajnije teme koje je A.S. Milošević pokrenula u programu Reforme Muzičke Iindustrije, kao što su uloga diskografskih kuća, zakonodavstvo, autorsko stvaralaštvo, prava i zaštita umetnika, piraterija, produkcija, sindikalna pitanja, veza muzike i filma, mesto i uloga muzičara u korporativnom biznisu. Epizode su predstavile Don Grierson-a, A&R Direktora Sony/Epic i EMI diskografskih kuća (osnivača diskografske kuće “Apple” – The Beatles); producenta i kompozitora Peter Rafelson-a (prepoznatljivog po hit kompoziciji “Open your Heart” - Madonna); rukovodioce “Američke Federacije Muzičara”; filmske producente Boru Vukadinovića i David Hillary-ja; menadžera Paul Barbaros-a uz intervju i snimak jednog od poslednjih nastupa poznate američke rock grupe Great White.    
     U jesen 2002. godine A.S. Milošević je u Los Angeles-u, Kalifornija, snimila i režirala video klip za kompoziciju “Uniform” sa albuma “Animal Tested”.
   Najveći deo 2003. godine posvetila je daljem obrazovanju iz psihobiologije na Santa Monica College-u, u Americi.
   U aprilu mesecu 2004. godine, u nastavku aktivnosti koje je započela kao Koordinator Reforme Muzičke Idustrije, osnovala je Asocijaciju Ars et Norma (www.arsetnorma.com) čiji je Predsednik. Ciljevi Asocijacije uključuju podizanje svesti o pitanjima intelektualne svojine i autorskih prava, borbu za poštovanje ljudskih prava, pitanja vaninstitucionalne kulture, uspostavljanje slobodnog tržišta u kulturnoj industriji, borbu za dekriminalizaciju društva, donošenje strategije kulturne politike, edukacija eksperata i generalne populacije, poboljašanje položaja i uloge umetnika u srpskom društvu, promocija promena u kulturnom i pravnom okruženju, uspostavljanje regionalne i globalne mreže sa sličnim organizacijama. 2004. godine, ispred Asocijacije Ars et Norma, započela je projekat povezivanja matice i dijaspore pod nazivom “Pod zlatnim suncem Srbije”.
     Projekat uključuje programe iz kulture, kroz očuvanje tradicije i stvaranje vizije budućeg nacionalnog kulturnog razvoja, kao i poboljšanje i učvršćivanje ekonomskih i političkih veza. Saradnja na projektu, ostvarena je sa Srpskom Pravoslavnom Crkvom, Ministarstvom za dijasporu RS i brojnim ličnostima i organizacijama iz matice i dijaspore.
     Premijerno izvođenje kompozicije“Pod zlatnim suncem Srbije”po kojoj projekat nosi ime, održano je na svečanosti Svetosavske Akademije, februara 2005. godine u Centru Sava, Beograd.
     2005. godine, A.S. Milošević je sa Asocijacijom Ars et Norma, inicirala Antipiratsku kampanju pod nazivom “Kampanja za bolji svet”. Kroz Ministarsvo kulture i interministarski savet, Država RS je podržala zajednički projekat borbe protiv piraterije i kampanju na nacionalnom nivou. Cilj projekta je bio usmeravanje pažnje javnosti i eksperata na pitanja autorskog i srodnih prava, kako bi se kreirao ambijent u kome bi se neophodne promene u regulatornom sistemu, mogle sprovesti. Asocijacija je okupila veći broj umetnika svih usmerenja i žanrova u band-aid kompoziciji i video klipu, pod nazivom “8. i 10. zapovest” koji je komponovala, producirala i režirala A.S. Milošević.
     U martu 2005. godine, inicirala je formiranje Koordinativnog tela MFSIO (muzičkih, filmskih, softverskih i izdavačkih organizacija) čije je osnivanje i rad podržao Ministar kulture RS. MFSIO je imala za cilj da artikuliše i ostvari zajedničke ciljeve, lobira zakone i ujedinjeno istupa u javnosti pri rešavanju pitanja umetnika, strukovnih organizacija, proizvođaca nosača autorskih dela i komercijalnih organizacija.
     U oktobru mesecu 2005. godine Aleksandra Slađana Milošević je, u saradnji sa Ambasadom SAD, Ministarstvom kulture RS i TV Art, ostvarila televizijski serijal pod nazivom “Legalizujte umetnost”. U pet epizoda serijala, kao autor, moderator i učesnik, obradila je sledeće teme: “Informaciono društvo”, “Država i kulturna industrija”, “Kulturna politika”, “Umetnici, stvaranje i stanje u umetnosti i kulturi” i “Mediji”.
     U decembru mesecu 2005. godine, A.S. Milošević je pokrenula inicijativu za obeležavanje jubileja 150-godišnjice od rođenja najvećeg srpskog naučnika i mislioca, Nikole Tesle. Autor scenarija Svečane Akademije pod nazivom “150 godina od rođenja Nikole Tesle, TESLA – ČOVEK KOJI JE PROMENIO SVET”, bila je A. S. Milošević koja je ujedno bila i autor scenarija, režiser i muzički urednik 17-tominutnog dokumentarnog filma o Nikoli Tesli, pod nazivom “Otkrića”. 
     Premijerna projekcija filma, održana je 10. jula. 2006. godine, u Centru Sava, u okviru pomenute Svečane Akademije. Film je, u saradnji sa Ministarstvom nauke i tehnologije i Ministarstvom energetike i rudarstva, preveden na engleski i francuski jezik. Prikazivan je u okviru prezentacije Republike Srbije na Jesenjem zasedanju Parlamentarne Skupštine Saveta Evrope u Strazburu, Francuska 2006. godine; zatim u Muzeju Elektrotehnike u Miluzu, Francuska; Privrednoj Komori Srbije, u okviru Oktobarskih susreta pronalazača za 2006. godinu; u oktobru 2006. godine, film je prikazan na Beogradskom Sajmu knjiga, u okviru prezentacije Muzeja Nikole Tesle; januara i februara 2007. godine, prikazan je u okviru jednomesečne postavke izložbe “Teslin čudesni svet elektriciteta”, u Kulturnom Centru Srbije u Parizu, Francuska; od 2006. godine na dalje,redovno se prikazuje u okviru stalne  postavke izložbe Muzeja NikoleTesle u Beogradu.
   Tokom avgusta, septembra i oktobra 2006. godine, snimljena je kompozicija i video klip za kompoziciju “Pod zlatnim suncem Srbije” koju je Slađana komponovala sa svojim bratom Goranom Miloševićem. Napisala je orkestraciju za hor i simfonijski orkestar i aranžman, numeru producirala, izvela, i sa saradnicima režirala video klip. Iako se retko emituje na programima TV stanica, posebno je tražena na internet site- ovima.
     U okviru takmičenja Retro Eurovision Song Contest” (Retro takmičenje za Pesmu Evrovizije), po glasanju internacionalnog žirija putem Interneta, Slađana je 2006. godine kao predstavnik Srbije, osvojila 2. mesto sa kompozicijom “Fantastično putovanje” a 2007. godine 8. mesto, sa kompozicijom “Princeza”.
     U februaru 2007. godine, dobila je prestižno priznanje ZLATNU ZNAČKU i Povelju, koje dodeljuju Kulturno prosvetna zajednica Srbije u saradnji i pod pokroviteljstvom Ministarstva za dijasporu RS, uz sledeće obrazlozenje: “Kulturno prosvetna zajednica Srbije dodeljuje ZLATNU ZNAČKU Aleksandri Slađani Milošević za nesebičan, predan i dugotrajan rad i stvaralački doprinos u širenju kulture”. Slađana tako postaje prvi pripadnik umetnika popularne kulture kojme je ovo priznanje dodeljeno.
     2007. godine je imala i posebnu čast i zadovoljstvo da svojim malim doprinosom pomogne očuvanju Srpske Pravoslavne Crkve, za šta je primila “Zahvalnicu na uèestvu u sabornom poduhvatu obnove zadužbine Stefana Nemanje Manastira Đurđevi Stupovi u Rasu, Podignimo Stupove”. 
     U novembru mesecu 2007. godine, Fashion Week / Beogradska nedelja mode i Modni studio Click joj dodeljuju “Počasnu Nagradu za doprinos razvoju mode kao umetnosti”. Tom prilikom je izjavila: “Moda je u mom životu i karijeri imala značenje potrage za lepotom, umetničkim izrazom i pre svega slobodom. Bila je težnja za autentičnošću koja nije isključivala ni anti-estetiku. Kroz govor simbola, predstavljala je sredstvo komunikacije. Umetnošću mode, odražavala sam svoju životnu filozofiju, bunt, neprihvatanje loših pravila. Upotrebljavala sam modu kao oružje protiv nazadnjaštva i retrogradne kulture”. 
     A. Slađana Milošević od kraja 2007. godine ulazi u završnicu rada na svojoj knjizi pod nazivom “Civilizacija i žena - Muška žena” - faktografskog pregleda uloge žene u istoriji drevnih civilizacija i analize muško-ženskih odnosa u modernom vremenu. Namera je da štivo pomogne afirmaciji žene i poboljša odnose između polova.
     U septembru mesecu 2012. godine autorsko-enciklopedijsko delo “Civilizacija i žena - Muška žena”, I i II tom, napisano na 1726 strana, pojavilo se na tržištu, u izdanju Službenog glasnika, Beograd, Srbija.
* * *
 
     Na muzičkim izdanjima, Aleksandra Slađana Milošević se pojavljuje kao kompozitor, tekstopisac, aranžer, producent, vokal, gitarista, bas gitarista, violinista, klavijaturista i perkusionista. Gostovala je u stotinama gradova SSSR-a, od polarnog kruga i grada Murmanska do južnog Sočija; od Nijagarinih vodopada do Misisipija, Njujorka i Los Anđelesa; u brojnim gradovima Evrope i cele stare Jugoslavije. Nastupala je u mnogim državama: Mađarska, Grčka, SAD, Kanada, Rusija, Kina, Nemačka, Švajcarska, Italija, Rusija, Letonija, Latvija, Estonija, Ukrajina, Gruzija, Azarbejdžan, Jermenija, Belorusija...
     Oko 600 koncerata održala je u Sovjetskom Savezu, oko 100 Nemačkoj, oko 150 u SAD i Kanadi i preko 1500 u staroj Jugoslaviji i Srbiji. Učestvovala je u preko 1500 TV i radio šou programa u Srbiji i inostranstvu. Postoji oko 3 000 članaka i natpisa o njoj u novinama, magazinima, knjigama i oko 300 naslovnih strana. Prodato je više miliona nosača zvuka
sa njenom muzikom.
     Sarađivala je sa renomiranim svetskim muzičarima i producentima: Jeff Buckley, Derek Davis (“Babylon A.D.", kompozitor title-track “Robocop3”), West Arkeen (kompozitor “Guns 'n' Roses”, Robert Plant-a), Alan Darby (“Cockney Rebel”, Bonnie Tyler, Paul Young), Peter Godwin (kompozitor David Bowie-a), Atila Terry i Florian Anwander, članovi njene grupe “Neutral Design” i bivši clanovi “Nina Hagen Band”, Roykey Wydth (“Santana”), Billy Freedom (Michael Jackson-ov bubnjar), John Baxter (klavijaturista, kompozitor). Preko stotinu muzičara je sviralo i učestvovalo u njenim projektima, od kojih su mnogi uz nju dobili osnovu za uspešnu karijeru. Srađivala je i gostovala na izdanjima brojnih domaćih muzičkih umetnika: Goran Milošević, Dado Topić, Marina Tucaković, Momčilo Bajagić, Kornelije Kovač, Igor Gostuški, Dušan Mihajlović, Vuk Kulenović, Vlada Labat, Mirko Glišić, Yu grupa, Leb i sol, Dejan Petković Aleksandar Milovanović, Nenad Pavlović, Sanja Ilić, Darko Kraljić, Srđan Jul, Vlada Divjan, Enco Lesić...
     Više od tri decenije, trpela je zabrane, kritike, bojkote, suđenja, saslušavanja, hapšenja. Iako je zbog svojih naprednih stavova, u čestoj koliziji sa establišmentom, dobitnik je mnogih nagrada za umetnički rad i doprinos razvoju kulture i društva. Muzičku i umetničku scenu Srbije i stare Jugoslavije, obeležila je, promenila i postavila standarde.
     Autor je scenarija i režije video klipova, serijala i drugih TV formi. Autor je novinskih i web članaka. Inicijator značajnih projekata i predvodnik organizacija i raznih tela. Njeno ime se može naći u više enciklopedija i knjiga o značajnim ličnostima. Njene kompozicije su postale evergreen i van države Srbije.
     Tokom više-decenijske karijere učestvovala je u humanitarnim akcijama od kojih neke i samostalno organizuje: Dobrotvorni koncert za pomoć distrofičarima 1987. godine u Beogradu, na stradionu Tašmajdan, pod nazivom “Ujedinjene snage Yu rock-a”. Bila je učesnik tradicionalnih “Kosovo Charity Ball-ova” (od 1990. do 1995. godine) Los Angeles, USA. Učestvovala je u prikupljanju pomoći ugroženom stanovništvu od prirodnih katastrofa, u akcijama Crvenog Krsta, UNICEF-a (1984. i 1986. godine). Učestvovala je u akcijama pomoći životinjama - “Poznati volonteri Zoo vrta” 2006. godine. Pomagala je u akcijama za zaštitu prava žena, prikupljanja sredstava za obnovu bolnica. Saradnik je u dobortvornim
manifestacijama u sabornom poduhvatu obnove zadužbine Stefana Nemanje “Društva prijatelja Manastira Đurđevi Stupovi u Rasu” i zajedničkom projektu “Pod zlatnim suncem Srbije”.           
     Učestvuje u programima očuvanja srpske tradicije i Srpske Pravoslavne Crkve (programi Svetosavske Akademije).
Dobitnik je više desetina nagrada i priznanja.
 
* * *
 
NAGRADE I PRIZNANJA
 
Aleksandra Sladjana Milosevic
 
 
  • 2007. godina - Zahvalnica na ucestvu u sabornom poduhvatu obnove zaduzbine Stefana Nemanje Manastira Djurdjevi Stupovi u Rasu, „Podignimo Stupove“  
 
  • 2007. godina - Zlatna znacka i Povelja za nesebican, predan i dugotrajan rad i stvralacki doprinos u sirenju kulture, Kulturno-Prosvetna Zajednica Srbije i Ministarstvo za dijasporu RS
 
  • 2007. godina - Pocasna Nagrada za doprinos razvoju mode kao umetnosti, Fashion Week/Beogradska nedelja mode - Modni studio Click
 
  • 2007. godina - Zahvalnica za ucesce u medijskoj kampanji „Solidarnost i odgovornost-Kosovo je Srbija“, Udruzenje gradjanaAktivni Centar
 
  • 2005. godina - Priznanje specijal Radija S za ukupan doprinos razvoju autorske pop i rok muzike, Radijski festival 05 u organizaciji Radija S
 
  • 2003. godina - Povelja za doprinos razvoju muzickog stvaralastva na polju dzeza, zabavne i rok muzike, Povodom Jubileja 50 godina od osnivanja, Udruzenje Muzicara Dzeza, Zabavne i Rok muzike
 
  • 1998. godina - Plaketa PGP RTS za dvadesetogodisnju saradnju
 
  • 1989. godina - Najuspesnija javna licnost godine,magazin „Bazar“
 
  • 1988. godina - Special Honorary Award “Invitational Contest of International Friendly Cities Singers Meeting in Beijing” (Specijalna pocasna nagrada,  Takmicenje pevaca internacionalnih prijateljskih gradova sa susretom u Pekingu), Kina 
 
  • 1988. godina - Silver Cup Award “Invitational Contest of International Friendly Cities Singers Meeting in Beijing” (Srebrni kup,Takmicenje pevaca internacionalnih prijateljskih gradova sa susretom u Pekingu), Kina 
 
  • 1988. godina - Medalja za ucesce na internacionalnom takmicenju pevaca u Pekingu, Kina 
 
  • 1988. godina - Najelegantnija dama godine,magazin „Nada“
 
  • 1987. godina - Prva nagrada publike i nagrada strucnog zirija festivala Mesam ’87,za interpretaciju kompozicije „Bez nade“
 
  • 1985. godina - Plaketa "Rose of Montreux", na takmicenju televizijskih ostvarenja u Montreu, Svajcarska, za sou “Devojcica u svetu cipova” u produkciji TV Sarajevo
 
  • 1985. godina - Grand Prix, Takmicenje jugoslovenskih TV centara u televizijskim ostvarenjima u Strugi, za sou “Devojcica u svetu cipova” u produkciji TV Sarajevo 
 
  • 1984. godina - Diploma najuspesnijem interpretatoru na koncertu zabavnih melodija Opatija, Programski i Organizacioni odbor Dana Jugoslovenske zabavne muzike Opatija,za izvodjenje kopozicije „Samsara“
 
  • 1984. godina - Grand Prix Mesam festival,hit godine, za pesmu „Negde izvan planeta / Princeza“
 
  • 1984. godina - Platinasta ploca, najprodavaniji maxi singl godine za kompoziciju „Negde izvan planeta / Princeza“, PGP RTB
 
  • 1979. godina - Srebrna medalja grada Frankfurta za razvijanje prijateljstva izmedju Jugoslavije i Nemacke
 
  • 1974. godina - Diploma Studentsko ljeto ’74 najboljem interpretatoru, Deseti jubilarni festival mladih pevaca pobednika regionalnih festivala Jugoslavije, Zavicajni klub studenata Maglaj
 
*
 
     Uz pomenute, Aleksandri Sladjani Milosevic su dodeljene i brojne pohvale i priznanja za ucesce u humanitarnim akcijama za pruzanje pomoci kod prirodnih katastrofa, gladi, zatim pomoci Udruzenju distroficara Beograda, pomoci organizaciji Crvenog Krsta, UNICEF-u, pomoci ugrozenim zivotinjama, kao i druge nagrade pisanih i elektronskih medija.
 
* * *
DISKOGRAFIJA
 
Aleksandra Sladjana Milosevic
 
 
     Ostvarenja: 9 muzičkih albuma, 11 singlova, brojne kompilacije, gostovanja, radio i drugi snimci. Dela su izdata u zemljama bivse Jugoslavije, Sovjetskom Savezu, Kini, Nemačkoj, Švedskoj, Japanu, Finskoj, U.S.A.:
 
ALBUMI:
1.    “Grupa Sasi Suboti” Melodija, Sovjetski Savez, 1976
2.    “Gorim od zelje da ubijem noc” PGP RTB, Jugoslavija, 1979
3.    “Neutral Design” Jugoton, Jugoslavija 1983; Pollyphone, Germany and Sweden, 1983
4.    “Balade - Aleksandra Sladjana Milosevic & Darko Kraljic”, PGP RTB, Jugoslavija, 1988
5.    “Greatist Hits”, Hundred Flowers Records, China, 1989
6.    “Sladjana i Dado” PGP RTB, Jugoslavija, 1990
7.    “Harmony - Alexandra S.M. ballads vol.1” PGP RTS, Jugoslavija, 1998
8.    “Animal Tested”, Wastelands Unlimited, Velika Britanija, 2000
9.    “Metamorfoza” trostruka kompilacija, PGP RTS, Jugoslavija, 2002
 
SINGLOVI:
1.    “Lude godine” muzika iz filma, duet sa Zdravkom Colicem, PGP RTB, Jugoslavija, 1974; Melodija, Sovjetski Savez, 1988
2.    “Ivo Lola / Mikado” Melodija, Sovjetski Savez, 1976
3.    “Au, au / Upali svetlo” PGP RTB, Jugoslavija, 1977
4.    « SImpatija / Baby » PGP RTB, Jugoslavija, 1978
5.    “Sexy dama / Vreme cini svoje” PGP RTB, Jugoslavija, 1979
6.    “Amsterdam / Miki, Miki” PGP RTB, Jugoslavija, 1980
7.    “Recept za ljubav / Srecan ti rodjendan” PGP RTB, Jugoslavija, 1981
8.    “Miki, Miki / Das Licht von Kairo” PGP RTB, Jugoslavija, 1984
9.    MAXI SINGL “Negde izvan planeta – Princeza / Starlight” PGP RTB Jugoslavija, 1984
10.“Samsara” - Opatija festival, Jugoton, 1984
11.“Lets Start the Games” Olimpijski komitet Jugoslavije, PGP RTB, Jugoslavija, 1986
 
SOLO KOMPOZICIJE, GRUPE I DUETI:
1.    “Ganesa” grupa Ganesa PGP RTB Jugoslavija 1974
2.    “Fantasticno putovanje” PGP RTB, Jugoslavija, 1986
3.    “Za million godina” Yu Live Aid for Africa, PGP RTB, Jugoslavija, 1985
4.    “Dolazi zima (Prvi sneg)” Dr. Spira i ljudska bica featuring Sladjana Milosevic, 1988
5.    “Nacionalna klasa / Imam sve” PGP RTB, Jugoslavija, 1989
6.    “Da li mislis jos na mene / Jednom ce neko morati sve da oprosti ” LP duet sa Goranom Milosevicem, PGP RTS, Jugoslavija, 1998
 
GOSTOVANJA:
1.    “Prele i prijatelji” singl, Beogradsko prolece 1974 PGP RTB Jugoslavija 1974
2.    “Kad se zeni Milorad” singl, grupa Mikan i rodjaci, PGP RTB 1974
3.    “Baloni / Ostavi sve” Sasa Subota Grupa, PGP RTB, Jugoslavija, 1976
4.    “Samo napred” LP Yu grupa, PGP RTB, Jugoslavija 1977
5.    “Topim se k’o sneg / Ja sam zadovoljan tobom” LP Dejan Petkovic, PGP RTB,   Jugoslavija, 1978
6.    “Leb i sol 2 / Talasna duzina” LP grupa Leb i sol, PGP RTB, Jugoslavija 1978
7.    “Zivot u cizmama s visokom petom / Milion” LP Dado Topic PGP RTB, Jugoslavija 1979
8.    „Asfalt“ Grupa Asfalt, PGP RTB, Jugoslavija 1987
9.    „Na cilimu“ naslovna numera RTB TV serijala „Dome, slatki dome“ PGP RTB, Jugoslavija 1988
10.“Uskrsnje pesme” na stihove Vladike Nikolaja Velimirovica, izdavac Drustvo prijatelja manastira Djurdjevi Stupovi u Rasu, Srbija 2007
 
KOMPILACIJE:
1.    “Veliki tulum” Jugoton, Jugoslavija 1984
2.    " Balade Rock” PGP RTB, Jugoslavija 1997
3.    “Hitovi 70-tih / Two of a Kind, Seksi dama” PGP RTB, Jugoslavija 1998
4.    “Hitovi 80-tih / Two of a Kind, Amsterdam” PGP RTB, Jugoslavija 1998
5.    “Vruci ritam Letnji Coctail ’98 / Harmony” PGP RTB, Jugoslavija 1998
6.    “Slageri 70-tih” PGP RTB, Jugoslavija 1998
7.    “Ohladi me Letnji Coctail ’98 / Ljubav ah ljubav, Two of a kind” PGP RTB,    Jugoslavija 1998 
8.    “Yu Balade Vol.1” HI- Fi centar, Jugoslavija 1998
9.    “Vreme je” G17 Plus, Jugolsavija 2000
10.“Do kraja / Gotovo je” G17 Plus, Jugoslavija 2000
11.“Huper & PGP-RTS Collection Balade / Vol. 1 / Bez nade” PGP RTS, Srbija, 2006
12.“Huper & PGP-RTS Collection / Pop - Vol. 1 / Seksi dama” PGP RTS, Srbija, 2006
13.“Evrovizija Kompilacija“ Princeza, PGP RTS, Srbija, 2007
14.“Pop & Rock Dueti Od bizarnih do legendarnih spojeva“ Jednom ce neko - duet Sladjana Milosevic i Goran Milosevic; Princeza – duet Slađana Milošević i Dado Topić, CD 8157 Taped Pictures, 2007
15.“Pop Klub Vol. 1“ Princeza – duet Slađana Milošević i Dado Topić; Ponekad, CD 8172, Taped Pictures, 2007
16.“Pop Rock Express Vol. 1 Godine 80 i neke“ Prvi sneg, CD 8173 | Izdavač: Taped Pictures, 2007
17.“Pop Rock Express Vol. 2 Godine 80 i neke“ Amsterdam, CD 8792, Taped Pictures, 2007 
18.“Pop Rock Express Vol. 3 Godine 80 i neke“ Das Licht von Kairo CD 8793, Taped Pictures, 2007
19.“Razni izvodjaci“ Au, au CD 5166, PGP RTS, 2007
20.“Razni izvodjaci“ Sladjana i Dado - Princeza CD 5167, PGP RTS, 2007
21.“Razni izvodjaci Rock balade“ Moj brat po pesmi CD 6743, PGP RTS, 2007
22.“Razni izvodjaci Zaplesimo“ Sladjana i Dado - Princeza CD 4207, Hi-Fi Centar, 2007
23.“Yu Rock misija“ Za milion godina CD 6354, Taped Pictures, 2007
24.“Automania Vol.1“ Ja sam neka cudna vrsta CD 7415, Taped Pictures, 2007
25.“Kopija originala“ Prvi sneg CD 8790, Taped Pictures, 2007
 
AUDIO I VIDEO SNIMCI:
1.    “Pod zlatnim suncem Srbije” iz istoimenog projekta Ars et Norma Asocijacije; audio i video produkcija Ars et Norma Asocijacija/ Intermedia Network
2.    “Sweety Marmelade”, Belgrade Fashion Week, Spring 2007
ЦИВИЛИЗАЦИЈА И ЖЕНА - Мушка жена, том II
Поглед у књигу
ЦИВИЛИЗАЦИЈА И ЖЕНА - Мушка жена, том II
У капиталном ауторско/енциклопедијском делу ауторка истражује различите области од психологије, митологије, религије, историје, филозофије, социологије до, уметности, антропологије, етнологије и њима сродних дисциплина.'
прво издање, 2012
18 х 26 цм
884 стр.
тврди повез
латиница
ISBN: 978-86-519-1492-1
Пуна цена:
6.600,00 ДИН

Цена на сајту:
2.200,00 ДИН + (трошкови доставе)
Акцијска цена:
2.200,00 ДИН
+ (трошкови доставе)
ОБАВЕШТЕЊЕ О ПРОДАЈИ КЊИГА НА САЈТУ И АКТУЕЛНИМ АКЦИЈАМА
Цена за чланове клуба са попустом:
2.200,00 ДИН
+ (трошкови доставе)
ЦИВИЛИЗАЦИЈА И ЖЕНА - Мушка жена, том I
Поглед у књигу
ЦИВИЛИЗАЦИЈА И ЖЕНА - Мушка жена, том I
  Пишете и књиге. О чему оне говоре? Већ годину и по дана приводим крају рад на књизи под називом Мушка жена, фактографској студији о улози жене, од настанка митолошке и религијске свести кроз цивилизације. У другом делу књиге посматра се улога жене у контексту модерног времена. Осим ове, завршавам још две књиге. После издавања Мушке жене, намеравам да снимим неке од композиција које сам у протеклим годинама написала.'
1. том
прво издање, 2012
18 х 26 цм
850 стр.
тврд повез
латиница
978-86-519-1271-2
Пуна цена:
6.050,00 ДИН

Цена на сајту:
5.747,50 ДИН + (трошкови доставе)
Цена за чланове клуба са попустом:
5.445,00 ДИН
+ (трошкови доставе)